20.0.03

Via de release notes blijf je op de hoogte van de uitbreidingen, verbeteringen en nieuwe functionaliteiten die aan de software zijn toegevoegd. Zijn functies aanzienlijk aangepast en/of uitgebreid? Dan geven we dit specifiek aan. In dat geval adviseren we je om tijdens de upgrade alle instellingen, weergaven en autorisaties van de bijbehorende functies goed te controleren en eventueel aan te passen.

Let op! In deze versie zijn de functies waarmee de cursusaanmeldingen worden afgehandeld, op een aantal punten uitgebreid en aangepast. Maak je gebruik van de cursusmodule? Dan raden we je aan om deze functionaliteit tijdens de acceptatiecheck door te testen. Je vaste consultant kan je hierbij ondersteunen.

Algemeen

Verbeteringen 2020 user interface

Basis

Kostencomponenten: veld ‘omschrijving’ vergroot naar 60 posities

Activiteitssoorten: veld ‘omschrijving’ vergroot naar 40 posities

Complexiteitseisen voor wachtwoorden uitgebreid

Nieuw! Standaard set iconen beschikbaar voor icon-based startpagina

CRM

Nieuw! Offerte-reminders elektronisch versturen

Document Management

Zet je AUTO-sjablonen en eigen sjablonen om naar .docx formaat!

E-mailsjablonen in 2020-stijl beschikbaar

Automatisch vrijgeven documenten na 7 dagen

Financieel

Debiteuren aanmanen per openstaande post: verzamelaanmaning als documentgegevens ontbreken

Nieuw! Vier-ogen controle mogelijk op invoeren en wijzigen van bankrekeningen crediteuren

Nieuw! Geïmporteerde inkoopfacturen automatisch registreren als inkoopfactuur

Elektronische facturering via eVerbinding verbeterd

Veld ‘Reden vrijstelling btw’ toegevoegd bij btw-codes met afwijkende regeling (eVerbinding)

Logistiek

Artikelgegevens gemakkelijk beheren vanuit het magazijn

Projecten

Online inschrijving voor gratis evenementen en workshops

Nieuw! Relaties per e-mail uitnodigen voor cursus of evenement

Online aanmeldingen cursus laten vervallen

Gegevens organisatie/werkgever bij cursusdeelnemer vastleggen