Met de functie Teams (MTEAMS) kunt u medewerkers indelen in teams. De teams spelen op diverse plekken in het systeem een rol. Bijvoorbeeld binnen de module Service & Onderhoud bij de afhandeling van werkorders en helpdeskmeldingen door een team. Of binnen de module CRM bij het uitzetten van een actie bij meerdere personen in een team.
Teams kunnen ook binnen de module Projecten gebruikt worden. Bij projecten en subprojecten kunt u eenvoudig en snel een projectteam vastleggen door een (standaard)team over te nemen. Voortaan kunt u per team specifieker instellen of u nieuw toegevoegde teamleden wilt laten overnemen bij de projecten en/of subprojecten. Voorheen was het alleen mogelijk om het projectteam op projectniveau automatisch bij te werken.
Belangrijk! Op het moment dat u een medewerker als teamlid toevoegt, wordt de projectenadministratie niet direct bijgewerkt. Voor het werkelijk toevoegen van de nieuwe teamleden aan de projecten en/of subprojecten gebruikt u de nieuwe actie Teamleden bij (sub)projecten overnemen in de functie Teams (MTEAMS). U kunt hiervoor ook de nieuwe functie Bijwerken Projectteams (VTEAMS) gebruiken.