Support
Dienstverlening

AllSolutions doet er alles aan om jou zo optimaal mogelijk te bedienen. Door processen slim in te richten en te automatiseren kan ons support team zoveel mogelijk tijd besteden aan het behandelen van cases.

AllSolutions-supportdesk

Zo werkt de AllSolutions supportdesk

Hulp bij problemen of storingen.

laptop-met-informatie-op-het-scherm

Online communicatie via het prikbord

Overzichtelijk op één locatie.

Inlogscherm-AllSolutions

Wachtwoord klantportal vergeten?

Snel een nieuw wachtwoord.

Consultancy

Onze ervaren consultants adviseren je tijdens de implementatie over de inrichting van je processen in AllSolutions. Met begeleiding van een projectmanager, die ervoor zorgt dat het project tijdig en binnen budget wordt opgeleverd.

Maar ook als je de software intensiever wilt gebruiken of als er via upgrades nieuwe functionaliteit beschikbaar is gekomen, kun je contact opnemen met je projectmanager of consultant voor advies, ondersteuning en begeleiding.

Technische dienstverlening

Ook als je technische ondersteuning nodig hebt, kun je een beroep op ons doen. Er is een aantal standaard diensten beschikbaar die je kunt aanvragen.

twee-medewerkers-in-overleg